Alla inlägg under februari 2013

Av almaa - 28 februari 2013 19:38

Japp, imorrn ska man ha prov på NO. Det TRÅÅÅÅKIGASTE ämnet i hela världen !!!!    

Men kommer att göra mitt bästa!! :) Så då kommer det någ gå bra. Får jag hoppas.....

Idag var jag och min bästis på stan. Vi hade jäättekul och vi skrattade nästan hela tiden.

ÄÄÄLSKAR MIN BÄSTIS!!! // Almaa

Av almaa - 26 februari 2013 18:14

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men skolan började ju i måndags och sen var det bla bla blabla.!.....Helt enkelt massa saker kom ivägen för bloggandet ! Men vi ska ha prov på fredag, så jag måste lägga en hel del tid på det och jaa..! Syns! ♥ // Almaa

Av almaa - 23 februari 2013 13:21

Hej Hej !   

Jag har varit i simhallen idag IGEN! Jag var där i förrgår och i går och idag! Jag har blivit jättetorr !

Men aja...Nu blir det kalas med lillebrorsan ! ♥

SES//Almaa

Av almaa - 22 februari 2013 08:33

Hej ! Jag har precis vaknat och ska göra mig i ordning. Idag vid 12 tiden ungefär ska jag till pappis ♥ Jag har saknat honom mycket. Men jaja...över till något annat... Idag vid 1 tiden ska jag och min BÄSTIS TILL SIMHALLEN !!!♥ (igen) Men det kommer bli sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kul ! Hoppas att ni också får en undebar dag ! //Almaa

Av almaa - 21 februari 2013 20:22

Hejsan ! Jag gillar MSP. Och om du vill adda mig som vän är det vara att skriva in MollySööt i sökrutan så kan du chatta med mig via MSP. Om jag accepterar din förfrågan så kan du gärna skriva till mig och säga vad du tycker om min blogg och om du gillar att läsa den !! // Eran Almaa ♥♥

Av almaa - 21 februari 2013 19:12

Hejsan Hejsan ! Jag undarde om ni ville att jag skulle lägga ut en bild på mitt smink ?

Kommentera isåfall!   Skulle vara tacksam för svar! // Almaa

Av almaa - 21 februari 2013 18:54

Idag var jag i simhallen och jag var där med min syrra och min mormor. Det skulle vara vattendisco i simhallen i kväll vid 6-9 tror jag! Äsh..Kommer inte ihåg?   





                          Hoppas ni har haft en fantastisk dag! // Almaa

Av almaa - 21 februari 2013 18:35

Japp, imorrn åker jag till pappa så jag hinner bara blogga lite på morgonen men det blir mer bloggande på lördagen!!  

Presentation


Hej jag hoppas att det är många som kommer checka min blogg !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards